Facebook

Nieuws

Even een update van onze stichting   21-09-2016

 

Beste lezers die zijn geïnteresseerd in onze club,

Allereerst willen wij ons excuses aanbieden omdat het alweer een tijdje geleden is dat we een update hebben geschreven. Na de wedstrijd zijn we achter de schermen druk bezig geweest met allerlei zaken, het meeste met denkwerk. Wij zijn, met ons  redelijk krappe bestuur, deze keer wat langer bezig geweest voordat we alle plussen en minnen duidelijk op papier hadden staan en een goed beeld hadden van de afgelopen wedstrijd met alles er om heen.

 

Rondom de wedstrijddag zijn we met de tijd aan het worstelen en dan blijft er thuis veel liggen, dus in de privé sfeer moeten wij dan ook even bij tanken. Tegelijkertijd wordt er dan gesproken onder elkaar en worden onze oren gebruikt om aan te horen hoe het resultaat van de voor ons zo’n belangrijke dag tot stand is gekomen.

 

  1. De voorbereidingen zijn vroeg genoeg gestart (november voor het hele bestuur).
  2. Sponsoren bezoeken, klasse indelingen, welke klasse vragen we aan bij NTTO, welke standaard klasse rijdt er.
  3. Veld benodigdheden zeil, hekwerk, units, machines, aggregaten, lampen, toilet, drang hekken, beveiliging, camera bewaking, gras maaien, indeling veld, vergunning, advertentie boeken en doeken.
  4. Radio reclame , tv (RTL XL) Thijhuis media opnames.
  5. Sleep wagens en speakers.
  6. Units en kassa wagens een gestaagd uiterlijk geven, gaar keuken bouwen voor vrijwilligers en functionarissen, catering voor publiek en rijders, vrijwilligers voorbereiden en indelen en dan nog de nodige sapjes voor een ieder die dorst heeft of bang is dit te krijgen.

 

Ja het is te veel om op te schrijven, dus wil bij deze de zaken die we vooraf en na de wedstrijd behartigen hier bij laten.

In het bovenstaande geschreven missen wij nog één fenomeen waar we al langer over denken. Het hele evenement opgebouwd voor een middag-avond wedstrijd. Onze wensen zijn, hier nog wat meer plaatselijke gestalte aan te geven, waar we nu nog flink over aan het brainstormen zijn. De plannen worden gesmeed en besproken met een aantal vrijwilligers, om op deze manier wel een breed bedacht en gedragen plan te gaan uitwerken.

 

Gezien we de afgelopen twee jaar nogal wat zaken hebben moeten afschrijven qua onkosten van de verhuizing is onze clubkas wat geslonken en heeft weercode rood en/of oranje ons in 2016 geen goed gedaan. Hiervoor moet, hopelijk voor de laatste keer het roer weer een graad of 20 om. Dit houd in voor de vrijwilligers dat we weer plannen hebben, waarbij we deze mensen zeker weer hard nodig hebben en zullen met onze koffieklets c.q. nieuwjaarsborrel de plannen voorleggen tot zover als dat we deze hebben beoogt voor het komende seizoen 2017.

Wij hopen dan meer duidelijkheid te kunnen geven wat onze hoofdsponsors en gemeente ambtenaren ervan vinden, op welke manier we verder willen en de wedstrijd met de zaken eromheen nog meer gestalte te geven.

 

In 2015 hebben we al vermeld tijdens een interview met RTL dat we ooit bij A zijn begonnen en we nog niet bij Z zijn, waardoor we elke verandering die we aanpakken onder de loep nemen, die het mooier en mogelijk maakt. Dat geen wat wij bedenken en beogen te organiseren is niet met winstbejag maar, bestaansrecht te creëren voor de toekomst, om elk jaar een sensationeel weekend bezorgen met veel brute kracht,vermaak en gezelligheid.

Mochten we al vooraf zaken hebben die grote veranderingen te weeg brengen zullen wij trachten een ieder hiervan op de hoogte te stellen op de site, kop nieuws.

Dan willen wij als laatste punt voor het nieuws wat wij nu schrijven, onder de aandacht brengen bij u dat wij zoekende zijn naar uitbreiding van mensen die ons zouden willen helpen het roer 20 graden te draaien.

 

We hebben nog als vacatures openstaan:

Bestuur aanvulling (leeftijd is niet van belang)

1 persoon die mondeling en schriftelijk goed onderlegt is, contract beheer/vergunningen/sponsor afspraken/ ons kan bijstaan in het bezoeken van sponsoren.
1 persoon ter ondersteuning multi media en wedstrijd uitbating goed onderlegt is t.b.v. site beheer en invulling/ tv uitzendingen/reclame doeken/programmaboek invulling.

 

Mocht u ons hierbij kunnen helpen en u zichzelf in bovenstaande te herkennen horen wij heel graag van u.

 

U kunt een reactie sturen naar onze secretaris Koen Raaben op mail adres:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hopende dat u op onze site met plezier nog even verder zult surfen, willen wij u hartelijk danken voor het feit uw de tijd heeft genomen dit nieuws te lezen.

 

Vriendelijke groeten,
Bestuur Claas Tractor Pulling Loerbeek